آتش‌سوزی گسترده در انبار بزرگ خیابان گمرک/ اعزام ۷ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس

آتش‌سوزی گسترده در انبار بزرگ خیابان گمرک/ اعزام 7 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس + فیلم و تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی گسترده در انبار بزرگ خیابان گمرک خبر داد.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران  درباره آتش‌سوزی گسترده در جنوب تهران اظهار کرد: ساعت 11:34 ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی گسترده در یک انبار بزرگ لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت به وسعت بیش از 3 هزار مترمربع به سامانه 125 آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه با اعلام این خبر ماموران آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهی محل حادثه شدند، افزود:  آتش به سرعت در حال سرایت به اطراف بود و ماموران آتش‌نشانی به همین‌خاطر خانه و ساختمان‌های اطراف را تخلیه  کردند.

ملکی تصریح کرد: در حال حاضر بخش زیادی از شعله‌های آتش خاموش شده و ماموران آتش‌نشانی به زودی وارد مرحله لکه‌گیری خواهند شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران عنوان کرد: تا به این لحظه حادثه آتش‌سوزی مصدوم یا تلفات جانی در پی نداشته است اما همچنان عملیات جست‌وجو ادامه دارد.

همچنین محمداسماعیل توکلی؛ رئیس مرکز اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به وقوع این آتش‌سوزی گسترده اظهار کرد: پس از اعلام حادثه 6 دستگاه آمبولانس، 6 دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌ است.

رئیس مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه وسعت حریق زیاد است، تصریح کرد: فعلاً دو مصدوم به بیمارستان سینا اعزام شده‌اند.

@tajrishonline

ما را دنبال کنید