معرفی عطر جدید مردانه برند ژان پل گوتیه

Jean Paul Gaultier کلکسیون مردانه خود را متحول کرد

 

پایگاه خبری هیچ یک | عطر «له میل» Le Male ژان پل گوتیه یک عطر مردانه است که توسط فرانسیس کورکجیان در سال 1995 تولید و به بازار عرضه شد. این محصول توسط شرکت Shiseido Beauté Prestige International از سال 1995 تا 2015 عرضه می‌شده است. پس از آن از سال 2016 این عطر توسط Puig (یک شرکت لوازم آرایشی – بهداشتی اسپانیا) تولید شد. جدیدترین عطر Le Male On Board در سال 2021 عرضه شد.

 

از عطر «له میل» Le Male به عنوان یک عطر مردانه شرقی یاد می‌شود و در دسته عطرهای با ترکیب «نت‌های گرم، چوبی و تند» و نت‌های معطر نمایان می‌شود. این عطر حاوی نت‌های اولیه از نعناع، هل و ترنج است، نت میانی آن اسطوخودوس، شکوفه پرتقال، دارچین و زیره؛ و نت پایانی آن رایحه پایه چوب صندل، وانیل، سدر، دانه تونکا و عنبر است.

Le Male برای کاوش در دریاها و اقیانوس‌ها تولید شده است، شیشه عطر Le Male مانند یک نیم تنه مردانه با لباس دریایی است و در یک قوطی آلومینیومی قرار دارد.

 عطر له میل ژان پل گوتیه نسخه جدید

محصول جدید ژان پل گوتیه به همان شکل قدیم نیم تنه ولی با تعویض رنگ عرضه می‌شود این ملوان رنگی جانشین ملوان آبی پوش شده است.

وقت مهمانی و جشن است

یک جشن جهانی، آری جشن عشق. زمان هیجان و شادی و سرور است. در این جشن جهانی ما مهمان ژان پل گوتیه هستیم. ملوان از راه می‌رسد و لنگر را می‌اندازد، به میهمانان خیر مقدم گفته و با شعار “زنده باد عشق” مراسم را آغاز می‌نماید. ما منتظر هنر نمایی «له میل» Le Male هستیم. سکوت همه جا را فرا گرفته و انفجار نزدیک است …

@tajrishonline

ما را دنبال کنید