فدراسیون جهانی والیبال: رقابت دیدنی ژاپن و بازگشت ستاره‌ها به فرانسه در هفته دوم

فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد که فرانسه با ستاره‌های خود پا به هفته دوم لیگ ملت‌ها خواهد گذاشت.

به گزارش تجریش آنلاین به نقل از ایسنا، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ با حضور ۱۶ تیم کار خود را در هفته دوم این مسابقات دنبال خواهد کرد. کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی تیم‌هایی هستند که در گروه مردان به مصاف هم خواهند رفت. هفته دوم به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از ۲۰ تا ۲۵ ژوئن (۳۰ خرداد تا ۴ تیرماه) کار خود را دنبال خواهد کرد.

فدراسیون جهانی والیبال در خصوص آغاز این مسابقات نوشت: ستاره‌های فرانسوی برای بازی خانگی در اورلئان به تیم خود بازگشتند. فرانسه به عنوان قهرمانان فعلی المپیک و VNL از حریفان خود در یک ورزشگاه ده هزار  نفری جدید در اورلئان استقبال خواهد کرد. تیم فرانسه که در سه بازی از چهار بازی خود در هفته اول در ناگویا شکست خورده است توسط تعدادی از ستاره های با کیفیت بالا که به تیم ملی باز گشته‌اند تقویت شده است.

فدراسیون جهانی ادامه داد: برزیل که در حال حاضر در رده پنجم جدول لیگ ملت‌ها قرار دارد، برای سفر به فرانسه نیز با اضافه شدن لوکاس ساتکمپ ستاره میانی و قدرتمند تقویت خواهد شد. همچنین ژاپن قطعا تیمی است که باید این هفته در اورلئان آن را تماشا کرد.  آنها تنها تیمی هستند که در هر چهار بازی خود در هفته اول VNL ۲۰۲۳ با پیروزی خانگی مقابل ایران، صربستان، بلغارستان و فرانسه زمین بازی را ترک کرده‌اند.

هفته دوم:

هفته دوم به میزبانی روتردام – هلند؛ گروه سوم: (هلند، آمریکا، لهستان،  ایران، ایتالیا، آلمان، صربستان و چین)

هفته دوم به میزبانی اورلئان – فرانسه؛ گروه چهارم: (فرانسه، کوبا، برزیل، ژاپن، اسلوونی، بلغارستان، آرژانتین و کانادا)

سه‌شنبه ۳۰ خرداد

ایران – آلمان، ساعت ۱۴:۳۰

ژاپن – کانادا، ساعت ۱۴:۳۰

آمریکا – صربستان، ساعت ۱۸

آرژانتین – اسلوونی، ساعت ۱۸:۳۰

هلند – چین، ساعت ۲۱:۳۰

برزیل – بلغارستان، ساعت ۲۲

انتهای پیام

@tajrishonline

ما را دنبال کنید