اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر هفته

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش گفت: نتایج مرحله ارزیابی و مصاحبه آزمون استخدامی آموزگاری روز جمعه ۲۴ شهریور دریافت شده و تا آخر این هفته نتایج نهایی اعلام می‌شود.

 آزمون آموزگاری پس از بررسی و ارزشیابی توسط وزارت آموزش و پرورش به سازمان سنجش اعلام شده است و داوطلبان شرکت کننده این آزمون استخدامی منتظر اعلام نهایی نتایج توسط سازمان سنجش هستند.

علیرضا کریمیان مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نتایج مرحله ارزیابی و مصاحبه آزمون استخدامی آموزگاری در روز جمعه ۲۴ شهریور دریافت شده، همکاران سازمان سنجش آموزش کشور در تلاش هستند که تا آخر این هفته نتایج نهایی را اعلام کنند.

قاسم احمدی لاشکی، معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش هم گفت: اردیبهشت امسال آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگاری با ظرفیت جذب ۲۸ هزار نفر برگزار شد.

معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: این آزمون شامل دو مرحله آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی بود و حدود سه برابر ظرفیت از میان پذیرفته‌شدگان مرحله نخست که در آزمون کتبی قبول شده بودند برای ارزیابی تکمیلی فراخوانده شدند.

در این خصوص سجاد صدیقی، مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ما در فرآیند ارزیابی جذب آموزگار تجربه زیادی کسب کرده‌ایم که در نوع اجرا، می‌توان توانمندتر و جدی‌تر عمل کرد.

@tajrishonline

ما را دنبال کنید