تداوم خروج نقدینگی از بورس/ پول افراد حقیقی به سمت صندوق‌های با درآمد ثابت حرکت کرد

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۹۰ درصد بازار سرمایه به عبارتی ۶۲۳ نماد در وضعیت قرمز (منفی) و تنها ۱۰ درصدی بازار یعنی ۷۸ نماد در محدوده مثبت معامله شدند.

غفوری گفت: در معاملات امروز شاخص کل بورس با ریزش بیش از ۴۹ هزار واحدی و درصد تغییرات ۲.۳۹ درصدی در جایگاه ۲ میلیون و ۲۱ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با ریزش بیش از ۱۹ هزار واحدی و درصد تغییرات منفی ۲.۶۸ درصدی در تراز ۷۰۸ هزار و ۴۹۶ واحدی قرار گرفت.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگه سهم ثبت شده است همچنین ارزش معاملات امروز حدود ۵ هزار و ۲۹۰ میلیارد تومانی رقم خورد در نهایت ۹۵۰ میلیارد تومان در معاملات امروز نقدینگی افراد حقیقی از بازار سرمایه خارج شد.

غفوری می‌گوید: امروز ۹۰ درصد بازار سرمایه به عبارتی ۶۲۳ نماد در وضعیت قرمز (منفی) و تنها ۱۰ درصدی بازار یعنی ۷۸ نماد در وضعیت مثبت معامله شدند.

او افزود: امروز صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد ورود بیشترین میزان نقدینگی افراد حقیقی بودند و بیشترین خروج نقدینگی را صنعت بانک به خود اختصاص داد. در کل بازار وضعیت منفی را در حال تجربه کردند است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: روند نرخ دلار یکی از عوامل اثر گذار بر روند بازار سرمایه بود لازم است گفته شود که عدد یک میلیون و ۹۸۰ هزار واحد و ۲ میلیون واحد از جمله نقاط حساس و مهم برای بازار محسوب می‌شوند که باید دید واکنش بازار به این نقاط چیست؟

@tajrishonline

ما را دنبال کنید