اردوغان:شورای امنیت سازمان ملل بازیچه دست جنایتکاری به نام نتانیاهو شده

اردوغان تاکید کرد، البته نیروهای اشغالگر بی قانون اسرائیل مسئول قتل 50 هزار انسان بیگناه هستند، اما کسانی که بدون قید و شرط از آخرین دولت اسرائیل حمایت می کنند و سلاح و مهمات می فرستند نیز آشکارا در این کشتار شریک هستند.

 

اردوغان:شورای امنیت سازمان ملل بازیچه دست جنایتکاری به نام نتانیاهو شده

 

به گزارش پایگاه خبری تجریش به نقل از آناتولی ؛ ریس جمهور ترکیه گفت: کلمات از توصیف قتل عام‌هایی که در یک سال گذشته در غزه در جریان بوده و ماه گذشته به لبنان سرایت کرده است، عاجزند.

رجب طیب اردوغان که در استانبول و در نشست مختاران(نمایندگان دولت در محلات)سخن می گفت، با تاکید بر اینکه آمریکا، اروپا و شورای امنیت سازمان ملل بازیچه دست جنایتکاری به نام نتانیاهو شده اند گفت: 20 هزار کودک و هزاران زن جان باخته اند و سازمان های مدافع حقوق زنان یک کلمه هم نگفتند. 175 خبرنگار جان باختند، اما رسانه های بین المللی حتی اهمیتی ندادند.

اردوغان تاکید کرد، البته نیروهای اشغالگر بی قانون اسرائیل مسئول قتل 50 هزار انسان بیگناه هستند، اما کسانی که بدون قید و شرط از آخرین دولت اسرائیل حمایت می کنند و سلاح و مهمات می فرستند نیز آشکارا در این کشتار شریک هستند. ریس جمهور ترکیه افزود: نفرین کودکان غزه، کرانه باختری و لبنان نه تنها به دنبال صهیونیست ها خواهد بود، بلکه کسانی را که آنها را زیر پر و بال خود می گیرند نیز رعا نخواهد کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه ترکیه دشمن ظالم و حامی مظلومان است و با تمام توان خود در کنار مردم فلسطین در مبارزه برای عزت و آزادی علیه نسل‌کشی ایستاده‌ایم گفت: بار دیگر به همه رهبران و اعضای مقاومت فلسطین که نه تنها با مبارزات مثال زدنی بلکه با شهادت خود اسطوره شدند و به همه قهرمانانی که سرزمین غزه را با خون مقدس خود آبیاری کردند، درود می فرستم.

 

پایگاه خبری تجریش

@tajrishonline

ما را دنبال کنید