پزشکیان: دولت موظف به تأمین حقوق شهروندی ایرانیان است

رئیس جمهور در مجلس گفت: دولت، خود را دولت همه ملت ایران می‌داند و موظف به تأمین حقوق شهروندی ایرانیان است و ملتزم به اولویت منافع ملی است.

 

پزشکیان: دولت موظف به تأمین حقوق شهروندی ایرانیان است

 

 به گزارش پایگاه خبری تجریش ؛ مسعود پزشکیان در جلسه علنی بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم طی سخنانی بیان کرد: باید به شرایط خطیر موجود درخصوص زندگی مردم دقت داشته باشیم و خواست ملت، تحول و تغییر است.

وی افزود: امروز در فرصت خلق امید و وفاق برای عبور از تنگناهای پیشروست؛ فرصت برآمده از انتخابات میدان جدید همراهی و همکاری ملی درون حکومت، بین حکومت و جامعه و درون جامعه است. دولتی که امروز به مجلس معرفی شده، دولت وفاق ملی است. این دولت خود را دولت همه ملت ایران می‌داند و موظف به تأمین حقوق شهروندی ایرانیان است و ملتزم به اولویت منافع ملی است.

رئیس‌جمهور عنوان کرد: التزام به قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و تحقق برنامه هفتم توسعه محورهای همگرایی بین دولت و سایر قوا و ارکان نظام است. امروز روز آزمون عرصه‌ی این همگرایی است. باید بین مردم خلق امید کنیم و از این امید پاسداری کنیم. باید فهم مشترکی از این وضعت برای پاسخگویی به خواسته‌های مردم داشته باشیم.

پزشکیان گفت: مردم در وضعیت سخت اقتصادی قرار دارند و بی‌عدالتی در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی وجود دارد و تدابیر جاری قادر به حل مشکلات‌مان نیستند. مردم ما را پاسخگوی نیازهای خود نمی‌بینند و بی‌میلی آنان برای مشارکت پرشورتر در انتخابات نشانه‌ای از این است. البته مردم نشان دادند که به کشور و انقلاب باور دارند و اگر احساس کنند برای‌شان کار می‌شود، امیدوار می‌شوند.

 

پایگاه خبری تجریش

@tajrishonline

ما را دنبال کنید