تخت‌های جنجالی المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ضد ... و مثل سنگ؟!

تخت‌های دهکده المپیک ۲۰۲۴ پاریس در روزهای نخست حضور ورزشکاران در دهکده بازی‌ها به یک حاشیه بزرگ تبدیل شد و چالش جالبی نیز در این باره از سوی ورزشکاران به راه افتاد.

 

تخت‌های جنجالی المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ضد ... و مثل سنگ؟!

 

 

به گزارش پایگاه خبری تجریش ؛ ورزشکاران بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای دومین دوره پیاپی شرایط ویژه‌ای را تجربه می‌کنند و آن تخت های عجیب و غریب اتاق‌هاست.

به مانند توکیو تخت‌های دهکده از مقوا ساخته شده و پس از بازی‌ها قابل بازیافت خواهد بود. تلاش‌ها بر این بوده که میزان آلودگی و آسیب به محیط زیست به حداقل برسد.

این تخت‌ها پس از المپیک به شکلی بازیافت می‌شود که بتوان از آن بهره برد. گفته می‌شود کیفیت این تخت و تشک‌ها از آن چه در توکیو بود بهتر است، اما ورزشکاران حاضر در دهکده واکنش‌های جالبی به آن داشتند.

یکی از نکات قابل توجه درباره این تخت‌ها پس از حضور ورزشکاران در دهکده ایجاد شد. ورزشکاران معتقد هستند که به هیچ وجه این تخت‌ها راحت نیستند و برخی از آنها گفتند که خوابیدن روی سنگ تفاوتی با خوابیدن روی این تشک‌ها ندارد.

از طرفی چالشی که در میان المپیکی‌ها راه افتاده تلاش برای شکستن تخت است! برخی از آن ها ویدیویی در فضای مجازی منتشر کردند که با پریدن روی تخت تلاش می‌کنند آن را بشکنند اما این اتفاق رخ نمی‌دهد.

با وجود اینکه مسئولان برگزاری بازی‌های المپیک از این نوع تخت و تشک‌ها تعریف و تمجید زیادی کردند، اما ورزشکاران به هیچ وجه از آن راضی نیستند.

برخی ورزشکاران حتی برای زیر سؤال بردن این تخت‌ها و راحت نبودن آن، مثال‌های منشوری هم مطرح کردند و این تخت‌ها را ضد راحتی و لذت دانستند.

 

پایگاه خبری تجریش

@tajrishonline

ما را دنبال کنید