چطور با کاهش مصرف برق ، جایزه بگیریم؟

با این حال خبر خوش این است که با درنظر گرفتن راهکارهایی ساده جهت مدیریت مصرف برق می‌توان نقشی اثرگذار در پیشگیری از اتلاف انرژی و مصرف بهینه برق ایفا کرد؛ نقشی که ایفای آن از سوی تک تک شهروندان بااهمیت و تا حد زیادی حیاتی است.

 

چطور با کاهش مصرف برق ، جایزه بگیریم؟

 

 

به گزارش پایگاه خبری تجریش به نقل از نورنیوز؛ یکی از مهمترین دغدغه‌های کشور طی ماه‌های گرم سال افزایش بی‌رویه مصرف برق و به دنبال آن بروز ناترازی انرژی برق کشور و درنهایت قطعی‌های مکرر برق است که تبعات مادی و اقتصادی بیشماری به دنبال دارد.

در این میان امسال وزارت نیرو با راه‌اندازی پویشی تحت عنوان باانرژی سعی دارد، ضمن تشویق مردم نسبت به مصرف صحیح برق، در این زمینه آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی نیز داشته باشد.

این پویش از نیمه اردیبهشت آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت. در این پویش، مردم می‌توانند با استفاده از راهنمایی‌های شرکت توانیر، بدون کاستن از رفاه خود میزان مصرف برق را تا ۱۵ درصد کاهش دهند و در ضمن از جوایز نفیس قرعه‌کشی‌های دوره‌ای آن نیز بهره‌مند شوند.

چگونه در پویش باانرژی سهیم شویم؟

شهروندان با مراجعه با سایت باانرژی به نشانی https://ba-energy.ir/ می‌توانند از جزئیات پویش وزارت نیرو با همین نام مطلع شوند.

به عبارت دیگر با ورود به سایت امکان استفاده از نسخه تحت وب اپلیکیشن باانرژی و یا نصب آن بر روی گوشی‌های هوشمند وجود دارد. در این پویش قرار است مشترکان خانگی با راهنمایی وزارت نیرو، تا ۱۵ درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند بدون این‌که در رفاه آن‌ها خللی ایجاد شود؛ به بیان دیگر این پویش به مردم کمک می‌کند تا مسیرهای هدررفت برق را مسدود کنند .

 

پایگاه خبری تجریش

@tajrishonline

ما را دنبال کنید