غول خودروسازی فرانسه در راه بازار ایران

در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

 

غول خودروسازی فرانسه در راه بازار ایران

 

به  گزارش پایگاه خبری تجریش به نقل از اقتصاد نیوز ؛ نگاه روندی این مزیت را دارد که تاثیر اقتصاد بر سایر موضوعات جامعه ایرانی و تاثیر گرفتن اقتصاد از آنها را بتوانیم در یک مجموعه تجزیه و تحلیل کنیم و همچنین پاسخ به چراهای وضعیت کنونی اقتصادی داشته باشیم. اکنونِ اقتصاد ما محصول تلاش ها و تصمیم گیری ها در دهه های گذشته است. امسال در این پروژه سال های 1394،1384،1374،1364،1354 از هر دهه انتخاب شده است.

14 تیر 1354؛ ایران در کره پالایشگاه نفت می‌سازد

 

14 تیر 1384؛ قرارداد فاز 12 پارس جنوبی با تعیین شرکت خارجی پتروپارس امضا می‌شود

 

14 تیر 1394؛ سه ماموری ترئیس‌جمهور به معاون اول

 

آماده‌باش خودروسازان فرانسوی برای ورود به ایران

در حالی که رسیدن به توافق هسته‌ای میان ایران و کشورهای غربی محتمل به نظر می‌رسد، فرانسه به شرکت‌هایش برای حضور در بازار ایران آماده‌باش اعلام کرده است.

هفته گذشته رویترز گزارش داد که یک مقام دولتی فرانسه از شرکت‌های فعال در این کشور خواسته که خود را آماده بازگشت به ایران کنند.

این اتفاق در حالی پیش از دستیابی به توافق احتمالی میان ایران و قدرت‌های جهانی روی می‌دهد که خودروسازان فرانسوی قبل از این آماده ورود به بازار ایران بودند و لغو تحریم‌های اقتصادی و به آنها به ویژه پژو اجازه می‌دهد دوباره در ایران به فعالیت بپردازند.

 

پایگاه خبری تجریش

@tajrishonline

ما را دنبال کنید