مجری دور دوم مناظره پزشکیان و جلیلی کیست؟

اجرای دو مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هم به مهدی خسروی سپرده شد.

 

مجری دور دوم مناظره پزشکیان و جلیلی کیست؟

 

 

به گزارش پایگاه خبری تجریش به نقل از تسنیم ؛ روز گذشته در گزارشی به جزئیات مناظره اول و دوم پرداخته شد که مهدی خسروی گوینده و مجری شبکه خبر که ۵ مناظره دور اول را اجرا کرد بار دیگر به صندلی اجرای مناظره‌های انتخاباتی تکیه خواهد زد. او مجری مناظره دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد بود.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد این خبر مورد تأیید بوده و امشب مهدی خسروی اجرای مناظره را برعهده خواهد داشت. اما به این شکل که محمدصالح مفتاح دبیر ستاد انتخابات صداوسیما درباره آن توضیح داد. او گفت: مجری فعالانه‌تر در این مناظره سؤال می پرسد. سؤالات برای هر فرد به صورت اختصاصی‌سازی شده مطرح می‌شود و مبتنی بر دیدگاه‌هایی است که ارائه کرده یا از طریق ستادهای آنها اعلام شده است. محور سؤالات در اختیار نامزدها قرار گرفته اما خود سؤال‌ها را در اختیار نامزدها قرار ندادیم.

تلویزیون سعی دارد بعد از ۱۵ سال که فرصت مناظره رودرو پیش آمده بحث‌ها و موضوعات گفت‌وگو را به سمتِ جزئی‌تر شدن و پاسخ‌های جدّی‌تر ببرد. چرا که «مفتاح» این‌طور می‌گوید که "مناظره امشب با مناظره‌های قبلی تفاوت جدی دارد در این فرصتی که داریم تحرک بیشتری به مناظره می‌دهیم و به واسطه اینکه تعداد نامزدها کمتر است مناظره واقعی‌تری شکل می‌گیرد.

 

پایگاه خبری تجریش 

@tajrishonline

ما را دنبال کنید