حمایت رسمی علی مطهری از مسعود پزشکیان

علی مطهری در بیانیه ای اعلام کرد: «با توجه به شرایط موجود کشور و احتمال روی کار آمدن ترامپ در آمریکا و ضرورت وجود یک رئیس‌جمهور عاقل و باتدبیر در ایران که بتواند در سیاست خارجی توازن میان غرب و شرق ایجاد نماید، از نظر اینجانب آقای مسعود پزشکیان نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری است.»

 

حمایت رسمی علی مطهری از مسعود پزشکیان

 

 

 به گزارش پایگاه خبری تجریش نقل از خبرآنلاین ؛ علی مطهری با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود از مسعود پزشکیان را اعلام کرد.

متن کامل بیانیه علی مطهری را بخوانید:

نظر به سؤالات مکرر از اینجانب درباره نامزدها و نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری، بدین‌وسیله نظر خود را درباره نامزدهای محترم اعلام می‌کنم.
۱ اینجانب از سال ۱۳۵۵ که وارد دانشکده فنی دانشگاه تبریز شدم جناب آقای مسعود پزشکیان را که در دانشکده پزشکی این دانشگاه مشغول تحصیل بودند می‌شناسم. در دوره‌های هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی نیز همکار بودیم و در دوره دهم ایشان نایب‌رئیس اول و من نایب‌رئیس دوم بودم.

۲ جناب آقای محمدباقر قالیباف را یک مدیر اجرایی قوی می‌دانم، ولی معتقدم بهتر است ایشان مقام ریاست مجلس را حفظ کنند تا مجلسی معتدل‌تر داشته باشیم و دولت آینده مشکل کمتری با مجلس داشته باشد.

۳ جناب آقای پورمحمدی در مناظرات تلویزیونی خوش درخشیده‌اند، اما معتقدم طبق نظر شهید آیت‌الله مطهری، رئیس جمهور بهتر است فرد روحانی نباشد مگر اضطراراً و اکنون چنین اضطراری در کار نیست.

۴ جناب آقای جلیلی را فردی متدین و پایبند به اصول می‌دانم. اما تأکید ایشان صرفاً بر فرصت‌ها و توان داخلی و کم‌توجهی به فرصت‌های خارجی و روابط بین‌الملل و وحشت داشتن از توافقاتی مثل برجام و سازوکارهای مالی بین‌المللی مانند اف‌ای تی‌اف باعث می‌شود که کشور از توسعه لازم باز بماند و احیاناً تحریم‌ها اضافه شود.

۵، اما درباره آقایان زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی، ریاست جمهوری را برای آن‌ها زود می‌دانم و نیاز به کسب تجربه بیشتری دارند.

با آرزوی انتخاباتی پرشور
سوم تیر ۱۴۰۳

 

پایگاه خبری تجریش

@tajrishonline

ما را دنبال کنید