تزئین حرم امام رضا با ‌۱۰۰ هزار شاخه گل در دهه ولایت

معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی گفت:همزمان با دهه ولایت و امامت و فرارسیدن عید سعید غدیرخم، صحن و سرای رضوی با حدود ۱۰۰ هزار بوته و شاخه گل اهدایی، تزیین شده؛ همچنین چایخانه‌های حرم حضرت رضا(ع) به صورت ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت است.

 

تزئین حرم امام رضا با ‌۱۰۰ هزار شاخه گل در دهه ولایت

 

 

به گزارش پایگاه خبری تجریش ؛ محمد شبان، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) همزمان با ایام دهه ولایت و امامت به همت خادمان باذوق و سلیقه و با مشارکت ناذران و تولیدکنندگان گل و گیاه کشور، گل‌آرایی شده است. 

وی افزود: این گل‌آرایی ویژه عید سعید غدیر در مکان‌هایی در داخل حرم مطهر از جمله مبادی ورودی باب‌السلام، شیخ طوسی، شیخ طبرسی و... آبنماهای صحن‌ها، پنجره فولادها و جایگاه برگزاری مراسم‌های این دهه در برخی از صحن‌ها و رواق‌ها، انجام شده است. 

شبان تصریح کرد: اجرای مجموعه‌ها و جایگاه‌های گل، طراحی جدید در گل‌آرایی، المان‌های دیواری، اجرای گل‌آرایی در پارکینگ‌ها و جایگاه‌های مراسم، اجرای المان‌های گل در آب نماهای صحن‌های مرکزی، گل‌آرایی سقاخانه و پنجره فولاد و بازپیرایی و ترمیم گلها و گیاهان آپارتمانی در رواق‌ها و کفشداریها، از جمله خدماتی است که در حوزه گل‌آرایی حرم مطهر رضوی، ارائه شده است.

پذیرایی 24 ساعته خادمان حرم‌ در دهه ولایت

پذیرایی 24 ساعته خادمان حرم‌ در دهه ولایت

معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی گفت:به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت، چایخانه‌های حرم حضرت رضا(ع) به صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به زائران و مجاوران این بارگاه نورانی است.در این ایام تعداد 48 موکب در 4 چایخانه امام حسن(ع)، رضوان، غدیر و کوثر حرم مطهر رضوی مستقر شده و به خدمت‌رسانی به زائران مشغول هستند.

 

پایگاه خبری تجریش

@tajrishonline

ما را دنبال کنید