واریز ۹ هزار میلیارد سهم سلامت به حساب وزارت بهداشت

رئیس کل دادگستری هرمزگان از واریز بیش ۹ هزار و ۸۴۹ میلیارد ریال سهم سلامت به حساب وزارت بهداشت با پیگیری دستگاه قضایی این استان خبر داد.

 

واریز ۹ هزار میلیارد سهم سلامت به حساب وزارت بهداشت

 

 

به گزارش پایگاه خبری تجریش ؛ نشست خبری مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ‌در آستانه گرامیداشت هفته قوه قضاییه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان برگزاری این نشست خبری اشاره به قرارگرفتن در آستانه هفته قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، اهم برنامه‌های پیش بینی شده به منظور بزرگداشت این مناسبت ارزشمند در استان هرمزگان را تشریح کرد.

رئیس کل دادگستری استان و رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان هرمزگان با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در دادگستری کل استان هرمزگان به منظور برگزاری هرچه مطلوبتر این مناسبت ارزشمند درسطح حوزه‌های مختلف قضایی استان، مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده از سوی ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان هرمزگان را اعلام کرد. 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به واریز مالیات سلامت به حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره و بیان کرد: در سال گذشته با پیگیری دستگاه قضایی 9 هزار و 849 میلیارد ریال سهم سلامت به حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واریز شده است.

 

پایگاه خبری تجریش

@tajrishonline

ما را دنبال کنید