اختلال در سایت فروش بلیت قطار/ مدیر عامل «رجا»: اطلاعی ندارم

در حالی سایت فروش شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از دقیقه ابتدایی امروز دچار اختلال است که مدیر عامل این شرکت از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده و پاسخ این موضوع را به روابط عمومی محول می کند.

 

اختلال در سایت فروش بلیت قطار/ مدیر عامل «رجا»: اطلاعی ندارم

 

 

 به گزارش پایگاه خبری تجریش به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ قرار بود امروز از ساعت ۸ صبح بلیت قطارهای مسافری آغاز و متقاضیان و مسافران مناطق مختلف کشور از این طریق بلیت های خود را خریداری کنند اما آنچه که سایت فروش شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا نشان می دهد این سایت همچنان دچار اختلال و از دسترس خارج شده است و به نظر می رسد فعلا بلیتی برای عرضه وجود ندارد.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران ۲۷ ماه جاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی اول تا ۱۵ تیر در همه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۵ تیر و مسیرهای برگشت تا ۱۶ تیر) از ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۲۹ خرداد ماه، از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می شود.

پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی، ۳ ساعت بعد از ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۲۹ خرداد از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت های باقی مانده انجام می‌شود.

این در حالی است که سایت فروش بلیت قطارهای مسافری رجا از ساعت ۸ صبح امروز دچار اختلال شده است. با وجود این اختلال بیش از نیم ساعته، سایت مذکور در مراجعه مردم پیام فروش تمام بلیت‌ها را نشان می‌دهد.

 

پایگاه خبری تجریش

@tajrishonline

ما را دنبال کنید