پپ گواردیولا در ابوظبی: مهمترین مذاکره سال!

پپ گواردیولا این هفته باید به ابوظبی برود تا در مورد بزرگترین تصمیم سال حرف بزند.

 

پپ گواردیولا در ابوظبی: مهمترین مذاکره سال!

 

 

به گزارش پایگاه خبری تجریش ؛ سرمربی کاتالان چندی پیش در مورد آینده‌اش گفت: «واقعیت این است که من به ترک سیتی نزدیک‌تر از ماندن هستم. ما با باشگاه صحبت کرده‌ایم و اکنون احساس من این است که می‌خواهم بمانم. فصل آینده ادامه خواهم داد و سپس صحبت خواهیم کرد.» 

 

پپ در سال 2016 مربی سیتی شد و در هشت سالی که به عنوان مربی در این تیم حضور داشته، باشگاه را به بُعد دیگری برده و 17 عنوان قهرمانی از جمله شش قهرمانی لیگ برتر، دو جام حذفی، یک لیگ قهرمانان... و سه گانه سال 2023 را به دست آورده است

پپ حداقل سالی دور از چالش همیشگی با یورگن کلوپ به عنوان رقیب بزرگش در لیورپول، پیش رو دارد و در حال برنامه ریزی برای فصل 25-2024 است.

او در این رابطه گفت: «همه چیز از قبل انجام شده است. نمی‌دانم چه انگیزه‌ای برای ادامه دادن وجود خواهد داشت اما من هنوز یک سال دیگر قرارداد دارم.»

و برای انجام این کار، او و تیکی بگریستین (مدیر ورزشی) این هفته به ابوظبی سفر خواهند کرد تا با المبارک و دیگر مدیران سیتی دیدار کنند. هدف تکرار قهرمانی لیگ برتر و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان برای جبران ناکامی فصل گذشته است ولی بدون شک مبارک و شیخ منصور هر کاری برای راضی کردن پپ به تمدید خواهند کرد. اینجاست که او باید مهمترین تصمیم سال را بگیرد.

 

 

پایگاه خبری تجریش

@tajrishonline

ما را دنبال کنید