اتوموبیل جلیلی خبرساز شد!/یک تیبای معمولی یا تجهیز شده؟

یکی از حاشیه های انتخاباتی که این روزها در شبکه های اجتماعی و رسانه های غیررسمی، داغ شده، "اتوموبیل شخصی سعید جلیلی" است!

 

اتوموبیل جلیلی خبرساز شد!/یک تیبای معمولی یا تجهیز شده؟

 

به گزارش پایگاه خبری تجریش به نقل از تابناک ؛ سعید جلیلی از زمان تصدی دبیری شورای عالی امنیت ملی در دولت محمود احمدی نژاد، با یک پراید سفیدرنگ تردد می کرد و سال گذشته این پراید به تیبای سفید تغییر یافت.

 

سوالی که همان زمان هم مطرح بود که این پراید، شخصی است یا دولتی؟ اگر شخصی است چه دلیلی دارد دبیر شورای عالی امنیت ملی که متصدی امنیت کل کشور است باید از خودرویی استفاده کند که به ناامن بودن مشهور است؟ اگر اتومبیل مذکور دولتی است چرا سعید جلیلی از اتومبیل های حفاظت شده و مخصوص استفاده نمی کند؟ چون قطعا استفاده مسئولان کشور از امکانات حفاظتی یک رویه عقلانی و مرسوم در همه دنیا است و مسئولی "صرفا" بخاطر استفاده از اتوموبیل ضدگلوله مواخذه و سرزنش نمی شود.

در همین راستا حامیان سعید جلیلی در شبکه های اجتماعی که اتفاقا نقش پررنگی هم ایفا می‌کنند، به شایعه استفاده جلیلی از تیبای ضدگلوله پاسخ دادند. کاربر یاسمین از حامیان سعید جلیلی درباره شبهات پیرامون تیبای جلیلی نوشت: کسی که بتونه توی تیبای هزار کیلویی، دو هزار و پانصد کیلوگرم سرب کار بذاره شایستگی و توانایی لازم برای اداره کشور رو داره.

 

 

پایگاه خبری تجریش

@tajrishonline

ما را دنبال کنید