۲۳۰هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در آذربایجان‌غربی هزینه شد

 با همت ویژه دولت سیزدهم، ۲۳۰ هزار میلیارد ریال برای اتمام طرح های نیمه تمام در شهرستان های مختلف استان هزینه شده و این طرح ها به بهره برداری رسیده است.

 

۲۳۰هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در آذربایجان‌غربی هزینه شد

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: با همت ویژه دولت سیزدهم، ۲۳۰ هزار میلیارد ریال برای اتمام طرح های نیمه تمام در شهرستان های مختلف استان هزینه شده و این طرح ها به بهره برداری رسیده است.

 

به گزارش پایگاه خبری تجریش به نقل از ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در نشست پشتیبانی از گروه‌های جهادی بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی افزود: با صرف این اعتبار، سه هزار پروژه نیمه تمام در نقاط مختلف استان تکمیل شده است.

 

وی اضافه کرد: برخی از این طرح ها ۱۵ سال بود که آغاز شده بود ولی با اهتمام دولت و با وجود برخی محدودیت‌ها به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: پروژه های بسیاری در استان احداث و تکمیل شده که این امر در ارتقای قابل توجه شاخص‌های عمرانی آذربایجان‌غربی بسیار مورد توجه بوده و بر میزان رضایتمندی شهروندان مناطق مختلف افزوده است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: نهادهای انقلابی و حمایتی از جمله سپاه و بسیج سازندگی نیز در راستای رفع چالش‌های استان و تکمیل طرح های عمرانی در مناطق مرزی و محروم استان در کنار دولت اهتمام خاصی داشتند که شایسته قدردانی است.

 

معتمدیان با اشاره به آمادگی استان برای همکاری و تعامل با همه نهادهای انقلابی در زمینه آبادانی و عمران روزافزون آذربایجان غربی گفت:

برای این منظور آماده همکاری و تعامل با بسیج سازندگی در راستای مدرسه سازی، احداث خانه بهداشت و اورژانس و سایر خدمات فوری و زیرساخت ها بدون تشریفات اداری هستیم چرا که بسیج و گروه‌های جهادی همواره در این زمینه کارنامه درخشانی دارند.

 

چهار هزار گروه جهادی در آذربایجان غربی فعال است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: چهار هزار گروه جهادی دراستان فعالیت دارند که ارائه خدمات محرومیت زدایی و مردم یاری ازجمله اقدامات آنهاست.

 

سردار محمدحسین رجبی افزود: امنیت پایدار و حرکت در مسیر توسعه پایدار، ۲ محور عمده‌ای است که اقدامات مسوولان استان در بحث سازندگی بر آنها استوار است.

 

وی اضافه کرد: سپاه در کنار جهادگران بسیجی و کنار سایر شهروندان در تلاش است تا خدمات محرومیت زدایی، مردم یاری و عمرانی را برای شهروندان با آورده امنیت به عنوان یک پیش نیاز اصلی ارائه کند چرا که خرسندی و رضایت شهروندان مهمترین سرمایه اجتماعی است.

 

وی با بیان اینکه اقدامات توسعه ای نیازمند امنیت است، ادامه داد:

در مناطق حاشیه شهر و محروم چندین شهرستان ازجمله ارومیه، بوکان، پیرانشهر و مهاباد اقدامات شایسته ای در زمینه محرومیت زدایی در قالب شنبه های محرومیت زدایی انجام شده که نشان از حرکت در مسیر مردم یاری و تحقق شعار دولت مردمی است.

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی این فرایند را مهمترین و موثر ترین اقدام در جلب رضایت شهروندان دانست و اظهار کرد: سپاه با هدف ارتقای امنیت در این حوزه آماده خدمت رسانی است.

@tajrishonline

ما را دنبال کنید