اتحادیه‌های صنفی بلژیک خواستار جلوگیری از انتقال سلاح به رژیم صهیونیستی شدند

اتحادیه‌های حمل و نقل بلژیک از اعضای خود خواستند تا از بارگیری و تخلیه تجهیزات نظامی که برای جنگ علیه فلسطینی‌ها، به رژیم صهیونیستی صادر می‌شود، خودداری کنند.

 

اتحادیه‌های صنفی بلژیک

 

اتحادیه‌های حمل و نقل بلژیک از اعضای خود خواستند تا از بارگیری و تخلیه تجهیزات نظامی که برای جنگ علیه فلسطینی‌ها، به رژیم صهیونیستی صادر می‌شود، خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تجریش به نقل از ایرنا به نقل از رویترز؛ اتحادیه‌های آ.سی.وی پلاس، بی.تی.بی، بی.بی.تی.کی و آ.سی.وی-ترنسکام سه‌نشبه در بیانیه‌ای مشترکی خبر دادند که کارکنان فرودگاه‌ها محموله های سلاح را مشاهده کردند.

در این بیانیه آمده است: در حالی که در فلسطین نسل‌کشی جریان دارد، کارکنان چندین فرودگاه شاهد انتقال سلاح به مقصد منطقه جنگی بوده‌اند.

این اتحادیه‌ها تاکید کردند که بارگیری و تخلیه این تسلیحات به معنای همکاری با سازمان‌هایی است که انسان‌های بی‌گناه را به قتل می‌رسانند.

آنها در بیانیه خود افزود: ما اتحادیه‌های فعال در حوزه لجستیک زمینی از اعضای خود می‌خواهیم که به انتقال تجهیزات نظامی به فلسطین/اسرائیل کمک نکنند؛ درست مثل توافقنامه‌ها و قواعد روشنی که در آغاز مناقشه روسیه و اوکراین وجود داشت.

آنها همچنین خواستار آتش‌بس فوری در غزه شده و از دولت بلژیک خواستند که انتقال تسلیحات از طریق فرودگاه‌های این کشور را قبول نکند.

این اتحادیه‌ها تاکید کردند: ما در کنار کسانی هستیم که برای صلح تلاش می‌کنند. این در حالی است که سخنگوی دولت بلژیک از اظهارنطر درباره احتمال انتقال سلاح به اسرائیل از طریق فرودگاه‌های این کشور خودداری کرد. در روزهای گذشته صدها هزار نفر در شهرهای مختلف دنیا از جمله اروپا، خاورمیانه و آسیا برای اعلام حمایت از فلسطینی‌ها تظاهرات کردند.

@tajrishonline

ما را دنبال کنید