هوش مصنوعی احساسات شما را به تصویر می کشد

ما در حال حاضر در دنیایی دیجیتالی زندگی می‌کنیم که روز به روز هنر مبتنی بر هوش مصنوعی در آن بیشتر خودنمایی می‌کند، اما به احتمال زیاد قبلا هرگز آن را به این شکل ندیده بودید یا تجربه نکرده بودید.

هوش مصنوعی احساسات شما را به تصویر می کشد

به گزارش پایگاه خبری تجریش ؛ احساس رهایی از درد برای افراد مختلف نمود متفاوتی دارد. افراد حالات متفاوتی از احساس رهایی و آرامش را تجربه می‌کنند. در ابتدا از شما خواسته می‌شود لحظه رهایی از درد را توصیف کنید. به عنوان مثال می‌توان به سرخوشی، احساس سبکی، شناور شدن روی ابرها و غیره اشاره کرد.

پس از وارد کردن جزئیات، وارد یک جعبه ایمرسیو immersive (غوطه‌ور شدن در فضای دیجیتال) می‌شویم که در آن هوش مصنوعی احساسات و عواطف ما را در یک اثر هنری و تجربه کاملاً فراگیر شکل می‌دهد.

قبل از تمام این‌ها، یک هدفون ویژه روی سرتان قرار می‌گیرد که به شما می‌گوید قبل از احاطه‌شدن در این دنیای دیجیتال کمی آرام باشید و ریلکس کنید.

کل این تجربه کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد و در نهایت یک ساک پارچه‌ای هدیه می‌گیرید که روی آن اثر هنری که با هوش مصنوعی خلق کرده‌اید، روی آن چاپ شده است.

بهترین بخش ماجرا این است که این تجربه کاملاً هیچ هزینه‌ای ندارد، پس چرا دوستان خود را جمع نکنید و آن را امتحان نکنید؟

با این حال، این تجربه فقط تا پنجشنبه 19 اکتبر در مال امارات حضور دارد و پس از آن می‌توانید آن از 20 تا 22 اکتبر را در JBR، The Walk پیدا کنید.

 

@tajrishonline

ما را دنبال کنید