Dubai.AI دربان جدید شهر است: نحوه دسترسی به پلت فرم مجهز به هوش مصنوعی

Dubai.AI به عنوان یک پایانه ، جهت دسترسی به طیف گسترده ای از اطلاعات و خدمات مرتبط با کشور امارت در خدمت شهروندان قرار گرفت.

Dubai AI

به گزارش پایگاه خبری تجریش به نقل ازGB؛ مجموعه دیجیتال دبی، از پلتفرم هوش مصنوعی دبی خود (Dubai.AI) پرده برداری کرد. و به ساکنان و بازدیدکنندگان منبع جامعی از اطلاعات و خدماتی را که جنبه های مختلف شهر را پوشش می دهند، ارائه داد.

این پلتفرم از هوش مصنوعی مولد (ژن AI) پشتیبانی می‌کند و برای پاسخگویی به پرسش‌ها در زمان واقعی طراحی شده است و باعث می‌شود کاربران احساس کنند که پاسخ‌ها به طور خاص برای آنها طراحی شده است.

هوش مصنوعی دبی چیست؟

دیجیتال دبی پلتفرم Dubai.AI را راه اندازی کرده است، یک دربان شهر دیجیتال با هوش مصنوعی.

این به عنوان یک مقصد برای کاربران برای دسترسی به طیف گسترده ای از اطلاعات و خدمات مرتبط با دبی عمل می کند.

این پلتفرم بخش هایی مانند بهداشت، آموزش، سرگرمی، تجارت و موارد دیگر را پوشش می دهد. برای همه از جمله شهروندان، ساکنان، بازدیدکنندگان و صاحبان مشاغل قابل دسترسی است.

 

چگونه به Dubai.AI دسترسی پیدا کنیم؟

شما می توانید از طریق وب سایت رسمی شهر دبی (www.dubai.ae) و اپلیکیشن DubaiNow به پلتفرم Dubai.AI دسترسی داشته باشید.

دیجیتال دبی قصد دارد با ادغام آن در وب سایت ها و برنامه های دولتی مختلف در سرتاسر امارت دبی دسترسی خود را گسترش دهد.

 

در مورد چه چیزی می توانید پرس و جو کنید؟

Dubai.AI به کاربران اجازه می دهد تا در مورد طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله بهداشت، آموزش (مدارس، موسسات و دانشگاه ها)، مقاصد گردشگری، رستوران ها، حمل و نقل، ورزش، آب و هوا، محیط زیست، گردشگری، هوانوردی، تجارت، املاک و مستغلات پرس و جو کنند. بیشتر.

هدف این پلتفرم ارائه اطلاعات جامع و به روز برای کمک به کاربران است.

 

نقش هوش مصنوعی مولد

پلتفرم Dubai.AI از هوش مصنوعی برای ارائه پاسخ های شخصی به کاربران در زمان واقعی استفاده می کند. این بدان معناست که وقتی با پلتفرم تعامل می کنید، احساس می کنید که یک دستیار دیجیتال شخصی دارید که پاسخگوی سوالات و نیازهای خاص شما است.

 

ترویج برای فراگیر و جامع شدن آن

پلتفرم Dubai.AI به گونه ای طراحی شده است که فراگیر باشد و آن را برای همه دسته های کاربران بدون توجه به شهروندان، ساکنان، بازدیدکنندگان یا صاحبان کسب و کار در دسترس قرار دهد. هدف آن ارائه اطلاعات و خدمات به مخاطبان مختلف است.

 

شراکت

دیجیتال دبی با نهادهای دولتی در دبی همکاری کرده است تا پلتفرم Dubai.AI را با اطلاعات و خدمات دقیق از منابع معتبر پر کند. این مشارکت تضمین می کند که کاربران به داده های قابل اعتماد و رسمی دسترسی دارند.

این ابتکار گامی مهم در جهت ارتقای تجربه دیجیتال برای کسانی که در دبی هستند نشان می دهد.

 

مترجم محمدحسین اکبرزاده

 

@tajrishonline

ما را دنبال کنید