گزارش فعالیت های غیر قانونی در دبی با سرویس الامین

سرویس الامین

 

چگونه به صورت ناشناس فعالیت های غیر قانونی در دبی را گزارش دهیم؟

آیا از یک فعالیت غیرقانونی در دبی خبر دارید و می‌خواهید به‌صورت ناشناس آن را به پلیس گزارش دهید؟ در سال ۲۰۰۳، حکومت دبی سرویسی به نام «الامین» راه‌اندازی کرد که در آن شهروندان، ساکنین و گردشگران در دبی می‌توانند برای امنیت و حفاظت از خود با آن تماس بگیرند. افراد می‌توانند کاملاً محرمانه این کار را انجام داده و نگرانی‌های خود را گزارش بدهند که یکی از موارد آن شامل فعالیت‌هایی می‌شود که به ایمنی، امنیت و ثبات امارات و دبی آسیب می‌زند.

اگر افراد از فعالیت غیرقانونی فرد، گروه یا نهادی در دبی مطلع شوند می‌توانند از طریق الامین آن را اطلاع‌رسانی کنند. این می‌تواند شامل فساد یا سواستفاده شغلی، تروریسم و فعالیت‌های خطرناک، فعالیت گروه‌های مسلح و جرائم سازمان‌یافته، جعل اسناد و مدارک دولتی و رسمی، گزارش اسکناس تقلبی، گزارش فعالیت جاسوسی و درز اطلاعات محرمانه دولتی، انتشار شایعات و پروپاگاندا برای هدایت افکار عمومی، هرگونه تخلف قانونی و هر گونه اعمال غیراخلاقی باشد و حتی شامل فعالیت‌هایی که در آینده ممکن است رخ بدهند نیز می‌شود.

سرویس الامین همچنین برای گزارش پولشویی، قاچاق مواد مخدر، دزدی انسان، گزارش خطرات بهداشتی، ایمنی و محیط‌زیستی، و هرگونه تخلف مالی و اقتصادی و به طور کلی هر فعالیتی که مغایر با قوانین امارات باشد به کار می‌رود.

با استفاده از سرویس الامین افراد می‌توانند کاملاً ناشناس بمانند و هویت آن‌ها محفوظ است. بدین ترتیب فرد می‌تواند مطمئن باشد که خطری خودش را تهدید نمی‌کند و بعد از گزارش حادثه یا تخلف خودش زیر سوال نمی‌رود.

سرویس الامین در تمام ساعات شبانه‌روز در تمام روزهای هفته فعالیت دارد و در کنار شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن گوشی همراه، از طریق شماره‌های زیر نیز می‌توان با این سرویس تماس گرفت:
+۹۷۱۸۰۰۴۴۴۴ برای تماس تلفنی
+۹۷۱۵۴۸۰۰۴۴۴۴ برای واتس‌اپ
۴۴۴۴ برای پیامک

پایگاه خبری تجریش

@tajrishonline

ما را دنبال کنید