فرمانده کل سپاه: غبار فقر و محرومیت را از چهره کشور خواهیم زدود

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که در صحنه‌های سخت فدایی مردم هستیم، گفت: گرد و غبار فقر و محرومیت را از چهره کشور خواهیم زدود.

به گزارش پایگاه خبری تجریش به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، صبح امروز در اجتماع جهادگران و فعالان محرومیت‌زدایی در مجتمع فرهنگی آیه های مشهد اظهار کرد: صفوف خدمت را فشرده‌تر خواهیم کرد و حتما در صحنه‌های سخت فدایی مردم خواهیم بود و دست در دست هم جلوی همه توطئه‌ها را خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه در هیچ صحنه‌ای تسلیم نشده‌ایم و قامت رفیع ملت در هیچ حادثه سهمیگینی خم نشده است، افزود: ما همه سختی‌ها و دردها و مشکلات و جنگ‌ها را به مدد ترکیب الهی ایمان،انفاق،ایثار،بذل جان و مال تحت ضابطه و هدایت ولی فقیه پشت سر گذاشته‌ایم.

سرلشکر سلامی با اشاره به حضور جهادگران و فعالیت های محرومیت زدایی تصریح کرد: غبار فقر و محرومیت را از چهره کشور خواهیم زدود و اهدای ۲۰ هزار جهیزیه، نقطه کوچکی از یک نقشه بزرگ‌ است و این روند ادامه خواهد داشت.

فرمانده کل سپاه با اشاره به عوامل پیروزی ملت ایران و شکست طرح های دشمن ادامه داد:  این که مردم ما دیگران را به خود ترجیح می دهند و حتی وقتی خود به چیزی نیاز دارند آن را می بخشند این عامل پیروزی ماست که البته در برآورد دشمنان ما جایی ندارد، سنجش ملت ما با معیارها و مفاهیم مادی اشتباه بزرگی است که دشمن به دفعات انجام داده و به دفعات نیز شکست خورده است. 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان وقتی از شکست ایران در این جدال ها به نتیجه نرسیدند تهاجم به حیات، زندگی و معیشت، عزت و کرامت ملت ما را نشانه گرفتند، تصور آنها این بود که اگر کشور را در محاصره و تحریم و انزوا قرار دهند، ملت ایران دچار فلج معیشتی خواهد شد و تسلیم خواست دشمنان می شود. 

سردار سلامی با بیان این که خطای در محاسبات، بزرگ ترین عامل شکست دشمن در برابر ملت ایران بوده است، گفت: پیروزی برملتی که با از خود گذشتگی به میدان می آید ممکن نیست و هیچ کس نمی تواند بر انسان های از جان گذشته و مردمی که به گرد رهبر انقلاب می گردند پیروز شود. 

دشمن به دنبال شکستن عزت مردم است

سردار سلامی افزود: دشمن پس از ناکامی ها میدان جدیدی را برای مقابله ملت ایران باز کرد که همان ورود به عرصه احساس و عاطفه برای شکستن عزت مردم بود. 

وی با بیان این که بزرگ ترین خدمت دشمن به انقلاب اسلامی، شناساندن بدون نقاب سیمای خود به ملت ایران بود، افزود:  دشمن نشان داد که چه تصویری از ملت ایران برایش مطلوب است، تصویری که در آن ملت گرفتار در بی ثباتی جهل و ظلمت و در گریز از دین و جدا شدن از خدا باشند و وحدت و هویت آنها نابود شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمنان ما سال گذشته می خواستند این تصویر را از ملت ایران بسازند و آرامش امسال محصول آن آگاهی است که توسط رهبر ما به جامعه الهام شد.

وی در ادامه افزود: ما در هیچ صحنه ای تسلیم نشدیم. ما به هیچ کس باج نداده ایم و در مقابل هیچ سختی زانو نزدیم. در فتنه‌های اخیر سیمای دشمن برای ملت ایران روشن شد و مشخص شد که آنها ملتی گرفتار در فقر، جهل، ظلمت، عدم وحدت و را برای مردم ایران می‌خواهند و در سال 1401 دشمنان توطئه‌های خطرناکی را برای مردم در نظر داشتند.

@tajrishonline

ما را دنبال کنید