ونیز در دوبی

ونیز در دوبی

 

پروژه ۳۰ میلیارد درهمی املاک در دبی

به گزارش پایگاه خبری تجریش ؛ این شرکت اعلام کرد که این محله‌ از ونیز الهام گرفته است و دارای ۱۰۰ مجموعه آپارتمانی چند طبقه و بیش از ۴۰۰ ویلا و عمارت لوکس خواهد بود. این پروژه در کنار یکی از بزرگ‌ترین برکه‌های آب آبی‌رنگ در جهان ساخته خواهد شد.

این پروژه از قطعه زمینی به وسعت ۱۵ میلیون اسکوئرفیت (حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع) استفاده خواهد کرد و دارای بلوار سنگفرشی با دمای کنترل‌شده و همچنین دومین سالن اپرای دبی خواهد بود. بلوار این مجموعه در زمستان رو باز و در تابستان سرپوشیده با شیشه خواهد بود و دمای داخل آن در تمام سال کنترل می‌شود.

شرکت سازنده املاک عزیزی روز چهارشنبه یک پروژه‌ی چندمنظوره‌ی صحرایی ۳۰ میلیارد درهمی را آغاز کرد. پروژه‌ی عزیزی ونیز در دبی ساوث ۳۰ هزار واحد مسکونی خواهد داشت.

برای دسترسی روزانه آسان هزاران نفر به بلوار عزیزی و اپرای عزیزی پارکینگ‌های زیرزمینی ساخته خواهد شد. میرویس عزیزی موسس و رئیس شرکت عزیزی دولوپمنتس می‌گوید این مجموعه به ۸۰ هزار نفر مسکن خواهد داد و روزانه برای ۳۰ هزار نفر جاذبه‌ی توریستی خواهد داشت.

مجموعه عزیزی ونیز چندین ساحل خواهد داشت که در اطراف ساختمان‌ها و ویلاهای این محله قرار می‌گیرند. این مجموعه دارای امکانات تفریحاتی و تجاری متعددی خواهد بود. آب‌های تصفیه‌شده و فیروزه‌ای رنگ آن ساحل‌های شنی خواهند داشت. همچنین یک مسیر ۸ کیلومتری پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری به همراه مجموعه‌های ورزشی و یوگا و یک مجموعه ساحلی با رستوران‌ها و بوتیک‌های عالی در نظر گرفته شده است.

ورودی این محله دارای یک هتل پنج‌ستاره خواهد بود و یک هتل بوتیک دیگر نیز در مرکز این محله قرار خواهد گرفت.

 

@tajrishonline

ما را دنبال کنید