اسماعیلی: به زودی هفته فرهنگی در قطر برگزار می‌شود

وزیر فرهنگ

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه هیات دولت گفت: توافقات خوبی انجام شد که با دولت قطر برنامه های فرهنگی مشترک داشته باشیم و بزودی هفته فرهنگی باشکوه در قطر برگزار می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تجریش به نقل از برنا؛ محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص حضور در اجلاس آیسسکو گفت: دیدارهای دو جانبه خوبی داشتیم و تلاش کردیم به چند موضوع پرداخته شود. 

وی افزود: با جسارتی  که به قرآن شده بود نیاز بود جهان اسلام موضع واحد قوی بگیرد که این اتفاق نیفتاد؛ در این اجلاس با هشداری که ایران در این خصوص داد در متن صحبت ها بصورت مفصل اشاره کردیم. 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: همایش بین المللی را با حضور کشورهای اسلامی و اندیشمندان انتهای مهرماه در تهران با حضور شخصیت های مهم جهان اسلام و وزرای فرهنگ و شخصیت های سیاسی در خصوص بررسی اهانت به قرآن  برگزار می‌کنیم. 

وزیر ارشاد اظهار داشت: نکته بعدی توافقات خوبی انجام شد که با دولت قطر برنامه های فرهنگی مشترک داشته باشیم و بزودی هفته فرهنگی باشکوه در قطر برگزار می‌کنیم و مشارکت خوبی قطری‌ها دارند؛ همچنین برای همکاری های فرهنگی با کشورهای دیگر و اغلب کشورهایی که بودند کشورهای آسیای میانه و شمال آفریقا دیدار کردیم و در مجموع علیرغم کوتاهی سفر دیدارهای خوبی شد.

انتهای پیام/ 

 

@tajrishonline

ما را دنبال کنید