زاکانی: طرحی جامع برای نظارت بر ساختار خرید طرح ترافیک خواهیم داشت

 

شهردار تهران در خصوص لزوم تغییر ساختار خرید طرح ترافیک به نفع شهروندان با توانایی مالی کمتر گفت: ما یک طرح جامع برای نظارت خواهیم داشت و در آنجا قواعد جدیدی را وضع خواهیم کرد، در شورای ترافیک بحث شد و کار گروه تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تجریش به نقل از برنا؛ علیرضا زاکانی در خصوص لزوم تغییر ساختار خرید طرح ترافیک به نفع شهروندان با توانایی مالی کمتر گفت: باید نوع نگاه را عوض کرد، به این معنا که باید سایر حق و حقوق شهر را از فردی که از فرصت خرید طرح ترافیک استفاده می‌کند، گرفت.

وی افزود: الان به واسطه نقصی که در سطوح مختلف شهر و ظرفیت‌های ناقصی که از گذشته وجود دارد، این شدنی نیست؛ لذا پس از یک ارائه صحیح به مردم، ما یک طرح جامع برای نظارت خواهیم داشت و در آنجا قواعد جدیدی را وضع خواهیم کرد، در شورای ترافیک بحث شد و کار گروه تشکیل شده است.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ممکن است تحولی در نحوه پرداخت‌ها ایجاد شود، گفت: زمانی که الگو تغییر کند، این در همه ابعاد اثر گذار است، برخی مجموعه‌ها سه الگو را ارائه دادند و بنا است بهترین الگو انتخاب و با توسعه زیرساخت‌ها عملی شود. 

 

@tajrishonline

ما را دنبال کنید