دیپلمات ها برای شرکت در گفتگوهای پویا به میزبانی وزارت روابط دولت در مجمع بین المللی ارتباطات دولت2023

 

به گزارش پایگاه خبری تجریش ؛ شارجه، 8 سپتامبر 2023 (WAM) -- در طول دوازدهمین دوره آتی مجمع بین المللی ارتباطات دولت (IGCF) - که بین 13 تا 14 سپتامبر با موضوع "منابع امروز، ثروت فردا" برگزار می شود - وزارت دولت روابط در شارجه (DGR) منتخبی از دیپلمات‌ها و کارشناسان روابط بین‌الملل را گرد هم می‌آورد تا درباره نقش محوری ارتباطات دیپلماتیک در شکل‌دهی سیاست‌ها و قوانین بحث کنند.

DGR میزبان برنامه‌های متنوعی از فعالیت‌ها در سالن «ملت‌های متصل، ایجاد روابط» با موضوع «ارتباطات دیپلماتیک: تجربیات فرامرزی» خواهد بود.

این برنامه شامل چهار میزگرد در مورد موضوعاتی خواهد بود که هدف آنها پیشبرد اهداف توسعه پایدار و مقابله با چالش های مرتبط با دستیابی به آنها است.

این گفتگوها منعکس کننده دیدگاه این وزارتخانه برای تقویت روابط دیپلماتیک با کشورهای سراسر جهان، ایجاد روابط مشترک با ملت ها، مردم و فرهنگ ها و همچنین یادگیری از تجربیات توسعه بین المللی برای تقویت مکانیسم های همکاری، ایجاد مشارکت های بین المللی و اتخاذ بهترین شیوه های توسعه جهانی خواهد بود. در شارجه و امارات.

شیخ فهیم القاسمی، رئیس DGR، گفت: «تقویت روابط بین المللی شارجه و جهان برای ما اولویت اصلی است. ما برای دستیابی به این هدف با تمام نهادهای دولتی و نیمه دولتی در امارت همکاری نزدیک داریم. IGCF یک پلت فرم بسیار مهم در این زمینه است و حضور شارجه را به عنوان یک شهر پیشرو در نقشه جهانی تقویت می کند و هویت توسعه ای و فرهنگی آن را برجسته می کند. امسال تمرکز ویژه‌ای بر نقش ارتباطات در دیپلماسی بین‌المللی و تبادل تجربیات بین شهرها و کشورهای سراسر جهان داریم.»

 

@tajrishonline

ما را دنبال کنید