دستفروشی با خودرو چندمیلیاردی/ دولت برای ساماندهی کمک کند!

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت:دولت باید برای تامین فضاء جهت ساماندهی دستفروشان کمک کند تا دچار مشکل نشویم.

مسعود رنجبریان در نشست خبری خود گفت: سدمعبر تخلف است و ما مکلف به جمع آوری آن هستیم. یشترین معضل ما در تهران بوده که فضاء اشغال شده است. این موضوع می‌تواند مشکل زا شود و ترافیک‌های سنگین ایجاد کند، نمونه آن در خیابان شهرزاد واقع در منطقه ۱۵ است.

وی گفت: این موضوع یک سری ابعاد دارد که نامشخص است و تعاملات خوبی با دولت جهت این موضوع داریم تا نقطه نظرات شهرداری هم مشخص شود، در شهر تهران فضا و مکانی برای ساماندهی تمام دستفروشان وجود دارد؟ طبیعتا جواب خیر است.

رنجبریان تاکید کرد: دولت باید برای تامین فضاء کمک کند تا دچار مشکل نشویم.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران یادآور شد: در سال گذشته زیر پل بعثت، فضای بزرگی تعبیه شده، همچنین وانتی‌ها آنجا ساکن شده اند و شبانه روزی هم هستند. وانتی‌ها برای ما موضوع مهمی هستند و ساماندهی آن‌ها در دستور کار است. در این راستا تعاملاتی با راهور داریم.

وی اضافه کرد: ما نیاز داریم که بازو اجرایی که راهور است به میدان بیاید و کمک کند. بیشتر وانتی‌ها پلاک ندارند و این معضل است! راهور هم می‌گوید وقتی پلاک ندارد دقیقا چه کسی را جریمه کنیم؟ باید از قانون راهور استفاده شود و آن خودرو را به پارکینگ منتقل کند.

رنجبریان گفت: در بحث بساط گستری فقط کسب و کار نیست و بساط گستر هم داریم که با خودرو مدل بالا این کار را انجام میدهد، آیا این مورد قبول است؟ این کار ابعاد بزرگی دارد و موضوعاتی همچون مواد مخدر و... نقش دارد! 

@tajrishonline

ما را دنبال کنید