پاسخ به نیازهای حقوقی و قراردادی کسب‌وکار‌های نوپا با طراحی یک نرم افزار

محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی نرم افزار امور حقوقی و قراردادی کسب‌وکار‌های نوپا و بی‌نیاز کردن شرکت‌ها از تشکیل واحد حقوقی شدند.

محمد خنیاگر، مدیر گروه حقوقی یک شرکت دانش بنیان گفت: شرکت ما در زمینه ارائه خدمات حقوقی به کسب‌وکارها، شرکت‌های تجاری، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان فعالیت می‌کند و به طور کلی در زمینه حقوق کسب‌وکار خدمات رسانی می‌کند.

او اظهار کرد: وکیل سلام به دو روش عمل می‌کند. روش اول این است که اگر شرکت یا کسب‌وکاری (که عموما کسب‌وکار‌های نوپا هستند) نیازمند خدمات حقوقی باشد، نرم افزار ما این خدمات را ارائه می دهد و تنها حق‌الزحمه را دریافت می‌کند. 

خنیاگر ادامه داد:، اما در روش دوم، نسبت به شرکت‌ها و کسب‌وکار‌هایی که کمی بزرگ‌تر بوده و به نقطه‌ای رسیده‌اند که نیازمند استخدام یک فرد حقوقی هستند، اما به هر دلیلی این امکان را ندارند؛ این سامانه با این کسب‌وکار‌ها وارد همکاری می‌شود و تمامی امور حقوقی آن‌ها را بر عهده می‌گیرد و به صورت دورکاری یا اعزام یکی از اعضا به آن شرکت، تمامی امور حقوقی را به صورت تخصصی و با در اختیار داشتن تمامی کارشناسان و وکلا، انجام می‌دهد.

او با اشاره به امور حقوقی که این نرم افزار ارائه می‌دهد، گفت: امور قراردادی، امور ثبتی، آنالیز حقوقی کسب‌وکار، نگارش نامه‌های اداری و پیگیری امور اداری از ادارات مربوطه، امور مربوط به ارسال شکایات و اظهارنامه‌ها، طرح دعاوی و اخذ پرونده‌ها توسط وکلای با تجربه و آموزش مسائل حقوقی توسط اساتید مجرب از جمله امکانات حقوقی این نرم افزار هستند.

مدیر گروه حقوقی این شرکت دانش بنیان بیان کرد: برطرف کردن امور حقوقی و قراردادی کسب‌وکار‌های نوپا و بی‌نیاز کردن شرکت‌ها از تشکیل واحد حقوقی از نیاز‌های جامعه هستند. نرم افزار طراحی شده این شرکت اولین و تنها موسسه‌ حقوقی در ایران است که در حوزه‌های تخصصی املاک، اراضی و مستغلات و دعاوی مرتبط با آن، به ارائه‌ خدمات حقوقی به‌ صورت حضوری و آنلاین می‌پردازد.

@tajrishonline

ما را دنبال کنید