تجهیز ناوشکن دماوند۲ به موشک ابر فراصوت

امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: ناوشکن دماوند ۲ که به زودی به ناوگان این نیرو اضافه خواهد شد، به موشک ابر فراصوت تجهیز می‌شود.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه نشست با رئیس سازمان صداوسیما درباره سامانه ها و تجهیزات ناوشکن دماوند که به زودی رونمایی می شود، افزود: تجهیزات دفاعی نصب شده در ناوشکن دماوند ۲ بروزترین تجهیزات در حوزه‌های کشف، شناسایی و درگیری است که با برنامه ریزی انجام شده این تجهیزات بروز، در همه ناوشکن‌ها نصب می‌شود.

وی تاکید کرد: این ناوشکن هم به موشک‌های پدافندی و هم به موشک‌های تهاجمی مجهز خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به مطالب منتشر شده در فضای مجازی درباره نبود برخی سامانه‌ها و موشک‌ها در این ناوشکن واکنش نشان داد و افزود: در هنگام ساخت ناوشکن یک نیازمندی در حوزه عملیاتی اعلام می‌شود و در طول تولید ممکن است پیشنهاد‌های جدیدتر ارائه شود که نیاز است تجهیزات و سامانه‌ها بروز رسانی شوند که علت نصب نبودن بخشی از تجهیزات هم بروز شدن آنهاست.

امیر دریادار شهرام ایرانی در بخش دیگری به حمایت‌های رسانه‌ای صدا و سیما در خصوص بازگشت ناوگروه ۸۶ اشاره کرد و گفت: همه رسانه‌ها خصوصا رسانه ملی به خوبی، زحمات و تلاش‌های کارکنان و افسران ناوگروه ۸۶ را به مردم منتقل کردند.

@tajrishonline

ما را دنبال کنید