مترو پرند به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: بنا بر اعلام دولت، قرار است مترو پرند در اواسط امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری تجریش به نقل از تسنیم، مهدی چمران در آغاز یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: روزی که خرمشهر آزادسازی شد این روز به عنوان روز خرمشهر نامگذاری شده و به عنوان روز شور و هیجان عموم ملت ما به ثبت رسیده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به شهادت 5 مرزبان کشور اشاره کرد و افزود: آنهایی که اختلاس می‌کنند و دل به آن سوی آب‌ها دوخته‌اند، بدانند که آنها رو به افول هستند اما متاسفانه برای اعدام چند آدمکش اعتراض می‌کنند اما در مقابل شهادت مرزبانانمان سکوت می‌کنند!

رئیس شورای شهر تهران به سالروز فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان اشاره کرد و گفت: همه آنهایی که می‌خواهند با سوداگری پول به دست بیاورند باید بدانند که این پول‌ها برایشان باقی نخواهد ماند و ثمره این اقدامات هیچ چیزی جز ننگ لعنت و نفرت خدا و خلق خدا برای کسانی که جان انسان‌ها برایشان ارزشی ندارد، نخواهد بود.

به گزارش تسنیم، در ادامه برخی از اعضای شورای شهر تهران به ارائه تذکرات خود پرداختند.

حبیب کاشانی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به تذکر هفته‌های گذشته خود گفت: متاسفانه علی‌رغم تذکری که بنده در ارتباط با گزارش هزینه ـ درآمد اسفندماه 1401 به شهرداری دادم اما با گذشت چندماه از سال جاری هنوز این گزارش به شورا ارائه نشده است.

وی از شهرداری تهران خواست هر چه سریع‌تر گزارش هزینه ـ درآمدی اسفندماه 1401 را به شورا ارائه کند.

@tajrishonline

ما را دنبال کنید