کشف ۳۲۰۰۰ لیتر بنزین قاچاق در سراوان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه تریلی تانکردار حامل ۳۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در شهرستان سراوان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق و هرگونه اقدام خارج از شبکه توزیع، اقدام به کنترل محورهای مواصلاتی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن 32 هزار لیتر بنزین قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و یک فرد متخلف نیز در این رابطه دستگیر شد.

کشف 41 تلفن همراه مسروقه با دستگیری مالخر در زاهدان

وی در تشریح خبر دیگری گفت: با انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی ماموران کلانتری 13 زاهدان مشخص شد فردی به صورت غیرمجاز در حوزه گوشی تلفن همراه فعالیت داشته که مورد شناسایی و کنترل نامحسوس قرار گرفت.

جلیلیان گفت: ماموران پلیس در نهایت در یک عملیات هماهنگ متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و تعداد 41 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد که ارزش ریالی اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان امر بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

@tajrishonline

ما را دنبال کنید