عاموس یادلین: برای نابودی اسرائیل نیازی به موشک‌های دقیق حزب‌الله نیست/ از درون درحال فروپاشی هستیم

عاموس یادلین: برای نابودی اسرائیل نیازی به موشک‌های دقیق حزب‌الله نیست/ از درون درحال فروپاشی هستیم

 

رئیس مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی درباره وضعیت آشفته این رژیم گفت: حزب‌الله برای نابودی اسرائیل نیازی به موشک‌های دقیق ندارد و ما از درون درحال نابودی هستیم.

 

به گزارش پایگاه خبری تجریش به نقل از تسنیم؛ ، در پی ادامه اعتراف‌های مقامات و محافل و کارشناسان رژیم صهیونیستی به فرسایش داخلی و فروپاشی این رژیم از درون، اخیراً «عاموس یادلین» رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی (امان) و رئیس مرکز مطالعات امنیت داخلی اسرائیل اعلام کرد: حزب‌الله (برای نابودی اسرائیل) نیازی به موشک‌های دقیق ندارد؛ زیرا ما از درون درحال فروپاشی هستیم.

 

عاموس یادلین در گفتگو با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، (سید حسن) نصرالله  نشسته و درباره خانه عنکبوت2 صحبت می‌کند. اسرائیلی‌ها احساس می‌کنند که پیوند میان آنها و حکومت قطع شده است. آنها اکنون به جایی رسیده‌اند که احساس می‌کنند عزیزانشان و زندگی خود را از دست داده‌اند درحالی که اسرائیل به سمت و سوی بدی می‌رود.

 

وی با اشاره به تأثیر بالای عملیات‌های استشهادی فلسطینیان بر افکار عمومی شهرک‌نشینان صهیونیست تأکید کرد: انگیزه فلسطینی‌ها برای انجام عملیات همیشه وجود داشته است اما این‌جا نوع دیگری از جوانان فلسطینی را می‌بینیم.

 

رئیس مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادامه داد: این فلسطینی‌ها صبح برمی‌خیزند و با سلاح‌های خود به میدان می‌آیند و در بسیاری از موارد تا بعد از درگیری‌ها دستگیر نمی‌شوند و خیلی دیر می‌شود، هیچ‌گونه راه‌حل جادویی وجود ندارد؛ زیرا مشکلات امنیتی واقعی اسرائیل در داخل برای اسرائیلی‌ها نمایش داده نمی‌شود.

 

این ژنرال ارشد صهیونیست از افسران و مقامات رژیم اشغالگر سؤال کرد که چگونه می‌خواهند با این واقعیتی که به بازدارندگی اسرائیل آسیب زده است برخورد کنند؛ آن هم درحالی که دبیرکل حزب‌الله درباره خانه عنکبوت2 صحبت می‌کند.

@tajrishonline

ما را دنبال کنید