معرفی بهترین هتل های مالزی در کوالالامپور | عکس + موقعیت روی نقشه

تور مالزی مهر ۱۴۰۴

 

کوالالامپور از شهرهای بسیار زیبای مالزی بوده که دارای معابد شگفت انگیز و جاذبه های طبیعی فراوانی است. از این رو هر ساله گردشگران بیشماری از سراسر دنیا به این شهر سفر کرده و به گشت و گذار در بخش های مختلف آن می‌پردازند. همچنین در کوالالامپور رستوران های بسیاری وجود دارد که گردشگران می‌توانند برای صرف غذاهای محلی و بین‌المللی به آنها مراجعه کنند. اما برای اقامت لذت بخش و خاطره انگیز بایستی ابتدا با بهترین هتل های کوالالامپور آشنا شد. اغلب هتل‌ های مالزی در کوالالامپور بسیار شیک و مجلل بوده و از امکانات مناسبی برای گردشگران برخوردار هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هتل های کوالالامپور پرداخته تا همراه با تور مالزی مهر ۱۴۰۴ خاطره‌ای خوش و به یاد ماندنی را از اقامت در این شهر داشته باشید.

هتل فور سیزنز (چهار فصل) کوالالامپور (Four Seasons Hotel Kuala Lumpur)

هتل فور سیزنز یکی از شعبات لوکس گروه هتل های فور سیزنز است که در شهر کوالانپور قرار دارد. این هتل لوکس ۵ ستاره دارای ۶۵ طبقه بوده که در خود ۲۰۹ اتاق را جای داده است. پنجره های اتاق های هتل چشم انداز بسیار زیبا و خیره کننده‌ای به شهر کوالالامپور دارند. با اقامت در این هتل لوکس با مراکز تفریحی مهمی از جمله برج دوقلو پتروناس، آکواریوم کوالالامپور و مراکز خرید مهمی مانند پاویلیون فاصله اندکی خواهید داشت. در پشت بام هتل فور سیزنز استخر روباز باشکوهی نیز وجود دارد. همچنین در این هتل امکاناتی مانند مرکز تناسب اندام، آب گرم داخل اتاق شخصی و سونا وجود دارد. در تمام اتاق های هتل نیز برای مسافران اینترنت رایگان ارائه می‌شود. هتل فور سیزنز کوالالامپور در منطقه پرسکوتوان در خیابان آمپانگ واقع شده است.

هتل مجستیک (The Majestic Hotel)

تور مالزی سنگاپور پاییز ۱۴۰۴ فرصت شگفت انگیزی است تا اقامتی به یاد ماندنی را در یکی از بهترین هتل های کوالامپور تحت عنوان هتل مجستیک تجربه کنید. معماری این هتل بسیار خاص بوده و به جا مانده از دوران استعمار بریتانیا است. هتل مجستیک از جمله هتل های قدیمی بوده که تاکنون بارها مورد بازسازی قرار گرفته و اکنون به دو بخش مدرن و کلاسیک تقسیم بندی شده است. این هتل مجلل دارای امکانات بی‌نظیری از جمله سالن اسپا، سونا، استخر بوده و به بسیاری از جاذبه های گردشگری کوالالامپور مانند پارک پروانه ها و پرندگان، معبد تین هو، افلاک نمای ملی، موزه هنرهای اسلامی، مسجد ملی مالزی و… دسترسی مناسبی دارد. ضمن اینکه از این هتل تا منطقه تجاری تفریحی بوکیت بینتانگ فاصله کمی وجود دارد. هتل مجستیک در منطقه پرسکوتوان در خیابان سلطان هشام‌الدین قرار دارد.

هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور (Mandarin Oriental Hotel Kuala Lumpur)

یکی دیگر از بهترین هتل های مالزی در کوالالامپور هتل ماندارین اورینتال است. این هتل نیز در مرکز شهر واقع شده و گردشگران با اقامت در آن دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی کوالالامپور خواهند داشت. اغلب پنجره های اتاق‌های این هتل چشم انداز خیره کننده‌ای به مرکز شهر از جمله برج های دوقلوی پتروناس دارند. همچنین گردشگران در مدت زمان اندکی می‌توانند خود را از هتل به مراکز خرید معروفی مانند لات ۱۰، فارنهایت ۸۸ و پاویلیون برسانند. از جمله مراکز گردشگری نزدیک به این هتل نیز می‌توان به باغ وحش نگارا، موزه ملی مالزی و پارک پروانه اشاره کرد. بیشتر مسافران هتل ماندارین اورینتال اهل اروپا هستند که جذب این اقامتگاه بی‌نظیر گردیده‌اند. از جمله امکانات رفاهی این هتل لوکس می‌توان زمین تنیس در فضای باز، استخر اینفینیتی، زمین گلف سرپوشیده و استخر مخصوص کودکان را نام برد. هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور در محوطه مجموعه برج های پتروناس واقع شده است.

 

تور مالزی سنگاپور پاییز ۱۴۰۴

 

هتل بانیان تری کوالالامپور (Banyan Tree Hotel Kuala Lumpur)

هتل بانیان تری از هتل های خوشنام و مهمان نواز در کوالالامپور مالزی است. بر همین اساس نام این هتل پنج ستاره در لیست بهترین هتل‌ های مالزی در کوالالامپور قرار گرفته است. این هتل با داشتن اتاق های مجلل و فراهم کردن اینترنت رایگان برای مسافران توانسته است سطح بالایی از رضایتمندی را کسب نماید. هتل بانیان تری نیز در موقعیت مناسبی از شهر کوالالامپور واقع شده و گردشگران می‌توانند به جاهای دیدنی از جمله معابد تین هو، موزه هنرهای اسلامی، مراکز خرید استار هیل، پاویلیون و… دسترسی مناسبی داشته باشند. چنانچه به سرو غذاهای مختلف در مالزی علاقمند هستید می‌توانید این هتل را که دارای ۴ رستوران اختصاصی است انتخاب کنید. هتل بانیان تری کوالالامپور در منطقه بوکیت بینتانگ واقع در خیابان کانلی قرار دارد.

هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور (InterContinental Kuala Lumpur, an IHG Hotel)

از جمله هتل هایی که امکانات رفاهی فوق العاده‌ای را برای مهمانان خود در نظر گرفته است می‌توان به هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور اشاره کرد. این هتل به مراکز خرید معروف شهر مانند سفورا، کی ال سی سی و اینترمارک بسیار نزدیک است. از جمله امکانات و خدمات این هتل می‌توان ارائه سرویس صبحانه متنوع و کامل، ارائه امکانات رایگانی مانند نسکافه، قهوه، چای و… را نام برد. همچنین این هتل از اتاق های متنوع و مختلفی برخوردار بوده که می‌توانید بر اساس سلیقه خود آنها را برای اقامت انتخاب کنید. سرویس حمل و نقل رایگان و پارکینگ اختصاصی از دیگر امکانات این هتل ۵ ستاره به شمار می‌آید. هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور در اتوبان امپانگ واقع گردیده است.

هتل رویال چولان کوالالامپور (The Royale Chulan Hotel Kuala Lumpur)

هتل رویال چولان از جمله هتل های زیبایی با معماری کلاسیک بوده که توانسته است رضایت بسیاری از مسافران را جلب نماید. در این هتل ۵ ستاره صبحانه مفصل و بی‌نظیری به مسافران ارائه می‌شود که مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. لابی بزرگ این هتل نیز بسیار معروف بوده و اغلب در آن موسیقی زنده و جشن های سنتی برگزار می‌شود. با اقامت در این هتل لوکس و مجلل می‌توانید به مراکز تجاری و تفریحی مهم شهر  از جمله خیابان بوکیت بینتانگ دسترسی داشته باشید. هتل رویال چولان کوالالامپور در خیابان کانلی این شهر قرار دارد.

هتل گرند میلنیوم کوالالامپور (Grand Millennium Hotel Kuala Lumpur)

از بهترین هتل های ۵ ستاره در کوالالامپور می‌توان هتل گرند ملنیوم را نام برد که از بهترین سطح ارائه خدمات و پذیرایی برخوردار است. این هتل مجلل ۱۹ طبقه داشته و در منطقه بسیار مناسبی از شهر کوالالامپور قرار دارد. بر همین اساس مسافران می‌توانند به بسیاری از مراکز خرید شهر مانند فارنهایت ۸۸، لات ۱۰ و پاویلیون دسترسی مناسبی داشته باشند. هتل گرند ملنیوم کوالالامپور در واقع در توریستی‌ترین منطقه شهر تحت عنوان خیابان بوکیت بینتانگ قرار گرفته است.

 

مالزی کوالالامپور

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم برخی از بهترین هتل‌ های مالزی در کوالالامپور را خدمت شما معرفی کنیم. این هتل ها ۵ ستاره بوده و اغلب دارای امکانات مشترکی مانند استخر، جکوزی، سونا، سالن اسپا، پارکینگ، اینترنت رایگان، باشگاه ورزشی، خشکشویی، سرویس های حمل و نقل رایگان، گاوصندوق و دیگر امکانات رفاهی و تفریحی هستند. همچنین در این هتل های مجلل و لوکس قوانین مشترکی وجود دارد که با رعایت آنها می‌توان برای خود و دیگران آرامش بیشتری به ارمغان آورد. ممنوع بودن ورود حیوانات خانگی، عدم سیگار کشیدن در اتاق ها، عدم نگهداری لوازم قابل اشتعال و خطرناک، تحویل اتاق در زمان مقرر و… از جمله این قوانین است که مسافران ملزم به رعایت آنها هستند. شما می‌توانید همراه با تور مالزی در بهترین هتل های این کشور استوایی زیبا و شگفت انگیز اقامتی خوش و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

 

 

پایگاه خبری تجریش

@tajrishonline

ما را دنبال کنید