تبلیغاتی که شما را در پایتخت تجاری کشور متمایز می‌کند!

چکیده : نوستالژیک ترین مرکز تجاری تهران کجاست؟ چرا این بازار تجریش اهمیت زیادی دارد؟ آیا با تبلیغات در این بازار می توان فروش را افزایش داد؟

 

بازار تجریش یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری در ایران است که هرروز مشتری‌های بسیاری برای تمام کسب‌وکارها از آن عبور می‌کنند. تبلیغات حرفه‌ای در این مرکز، شما را در معرض توجه مشتریان قرار می‌دهد؛ توجهی که منجر به فروش بیشتر می‌شود. اهمیت تبلیغات برای کسب‌وکارهایی که در تجریش مغازه یا غرفه دارند، بیشتر است، اما سایر کسب‌وکارها هم می‌توانند با تبلیغات در این محل پر رفت و آمد، توجه مشتریان خود را جلب کنند. یکی از مزیت‌های بازار تجریش این است که هر تبلیغات خلاقانه‌ای در آن مورد توجه قرار می‌گیرد و نیازی نیست هزینه‌های گزاف برای تبلیغات صرف کرد. به‌عنوان مثال با چاپ بنر تهران با محتوای جشنواره تخفیف و نصب آن در یکی از معابر تجریش، می‌توانید مشتریان را ترغیب کنید به فروشگاه شما سر بزنند و خرید کنند. در این گزارش از پایگاه خبری تجریش به سراغ ۳ تا از پرکاربردترین ابزارهای تبلیغاتی در تجریش تهران اشاره می‌کنیم.

 

تصویری از بازار تجریش تهران با تبلیغات رنگارنگ، بنرهای تخفیف و میز کانتر فروشگاه‌ها، تولید شده با هوش مصنوعی

 

میز کانتر برای هر فروشگاهی در تجریش تهران

میز کانتر نمایشگاهی هم برای غرفه‌ها کاربرد دارد و هم مغازه‌ها. وجود چنین میزی در محل کسب شما هم برند و محصولاتتان را به مشتری معرفی می‌کند و هم فضایی برای قرار دادن وسایل و نشستن پشت آن برای شما فراهم می‌کند. میز کانتر در ابعاد مختلف تولید می‌شود و امکان چاپ هر طرحی روی آن وجود دارد. روی میز کانتر هم می‌توانید محصولی که فروش آن بیشتر از همه برای شما اهمیت دارد را چاپ کنید و هم می‌توانید تبلیغات برندتان را انجام دهید.

میز کانتر نمایشگاهی به‌خصوص برای کسب‌وکارهایی که در دوره‌های مختلف در نمایشگاه شرکت می‌کنند یا اسپانسر رویدادها می‌شوند، کاربرد دارد. در چنین مواقعی می‌توانید از کانتر به‌عنوان بخشی از دکوراسیون غرفه نمایشگاه خود استفاده کنید. همچنین در صورت اسپانسرشیپ هم می‌توانید میز را در محل رویداد قرار دهید و با ارائه سمپل یا تبلیغاتی چون بروشور و کاتالوگ به مشتریان، آن‌ها را با محصولات خود آشنا کنید.

چاپ ساک دستی، هم بسته‌بندی لوکس و هم تبلیغات

در تجریش اکثر فروشنده‌ها، محصولات فروخته‌شده را در کیسه‌های پلاستیکی به مشتری‌ها تحویل می‌دهند. بنابراین کار ساده‌ای مثل چاپ ساک دستی می‌تواند تفاوت زیادی بین شما و سایر فروشگاه‌ها ایجاد کند. با چاپ ساک دستی تبلیغاتی بسته‌بندی محصول شما لوکس‌تر خواهد بود. همچنین می‌توانید طرح‌های مختلف را با تکنیک‌های چاپی مثل Uv موضعی یا چاپ طلاکوب روی ساک دستی چاپ کنید. طرح‌های جذاب، برند شما در ذهن مشتری‌ها ثبت می‌کنند.

برندها باید از روش‌های مختلف برای نشان دادن ارزش و احترام خود به مشتری‌ها استفاده کنند. مشتری‌ها همیشه از برندی که احساس خوبی به آن‌ها می‌دهد، خرید می‌کنند، حتی اگر محصولات آن قیمت بیشتری داشته باشد. با توجه به جزئیاتی مثل بسته‌بندی محصول یا قرار دادن یک کارت اختصاصی در بسته محصول یا حتی ارائه یک هدیه تبلیغاتی کوچک، می‌توانید اهمیتی که برای مشتری قائل هستید را به او نشان دهید. مشتری نیز با تکرار خرید، احترام متقابل به برند شما را نشان می‌دهد.

 

تصویر یک ساک دستی کاغذی روی میز

 

چاپ بنر برای معرفی شما به تک‌تک عابران تجریش

در محل‌های پررفت‌وآمدی مثل تجریش، گاهی تبلیغات به اندازه چاپ یک بنر و نصب آن در محل عبور عابران ساده است. اگر مغازه شما در محل عبور قرار دارد، بنر را در ویترین مغازه نصب کنید و اگر هم مغازه در محلی خلوت‌تر است، فضایی برای نصب بنر اجاره کنید. اگر بنر اطلاعات ترغیب‌کننده‌ای مثل جشنواره فروش را به رهگذرها اعلام کند، به احتمال زیاد آن‌ها به مغازه شما سر می‌زنند تا بتوانند محصولاتی با قیمت مناسب‌تر خریداری کنند.

البته چاپ بنر حتی برای محیط داخل فروشگاه هم کاربرد دارد. شما می‌توانید در کنار بنر، استند تبلیغاتی هم سفارش دهید تا بتوانید بنر را در هر فضایی قرار دهید. بعد از آن می‌توانید از بنر برای اطلاع‌رسانی درباره محصولات جدید، تبلیغات، اطلاع‌رسانی درباره شرایط فروش ویژه و مواردی از این قبیل استفاده کنید.

از آنجایی که در چاپ بنر امکان استفاده از طرح‌های مختلف وجود دارد، بسیاری از کسب‌وکارها از بنرهای جذاب و خلاقانه برای طراحی دکوراسیون فروشگاه خود نیز استفاده می‌کنند. به‌عنوان مثال شعار تبلیغاتی کسب‌وکارشان را روی یک بنر چاپ می‌کنند و آن را بر سردر مغازه می‌زنند. به‌عنوان مثالی دیگر، از بنر می‌توان در موقعیت‌هایی مثل طراحی دکوراسیون غرفه‌های نمایشگاهی یا نصب روی تابلوهای تبلیغاتی شهر استفاده کرد. تنها نکته مهم درباره تأثیرگذاری بنر این است که محتوای جذاب و جالب توجه داشته باشد تا دیده شود و مخاطبان را به سمت برند شما بکشاند.

سفارش ابزارهای چاپی در تهران

چاپخانه‌های بسیاری در زمینه چاپ ابزارهای تبلیغاتی فعالیت می‌کنند. البته در این میان بسیاری از افراد هم هستند که به‌صورت واسطه کار می‌کنند و خودشان چاپخانه اختصاصی ندارند. وقتی به چنین افرادی سفارش می‌دهید، هم از کیفیت نتیجه نهایی اطمینان نخواهید داشت و هم به احتمال زیاد هزینه بیشتری پرداخت می‌کنید. بهترین روش سفارش ابزارهای تبلیغاتی، سفارش به چاپخانه معتبر در تهران است که به‌صورت مستقیم با مشتری‌ها تعامل دارد. با این کار هم نمونه کارهای مجموعه را پیش از سفارش می‌بینید و از کیفیت کار اطمینان حاصل می‌کنید و هم بعد از آماده‌ شدن سفارش، آن را یک‌روزه دریافت می‌کنید و نیازی نیست مدت زیادی برای ارسال بین شهری منتظر بمانید.

طبق بررسی‌های گزارشگران پایگاه خبری تجریش، بسیاری از کسب‌وکارهای فعال در تجریش با چاپخانه فرتاک برای سفارش ابزارهای تبلیغاتی خود همکاری دارند. این مجموعه چاپخانه اختصاصی با دستگاه‌های به‌روز دارد و خدمات مورد نیاز مشتریان را به‌صورت مستقیم ارائه می‌دهد. فرتاک همچنین با گرافیست‌ها و تیم ایده‌پردازی حرفه‌ای کار می‌کند تا خدمات طراحی ابزارهای تبلیغاتی را نیز به مشتریان ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرتاک و بررسی نمونه کارهای این چاپخانه، به سایت مجموعه مراجعه کنید.

 

برچسب ها : چاپ,چاپخانه,تجریش,تهران,بنر

پایگاه خبری تجریش

 

@tajrishonline

ما را دنبال کنید