تحلیل دبیرکل جمعیت آبادگران جوان،مهندس حسن بیادی در ارتباط با اوضاع منطقه و مردم مظلوم غزه

 این رژیم غاصب وقاحت را تا جایی رسانده که از تمامی ابزار جنگ رسانه‌ای و حتی تکنولوژی هوش مصنوعی جهت موجه جلوه دادن اعمال پست خود بهره میبرد و همدستانش در مظلوم نمائی او سینه چاک میدهند .

 

تحلیل دبیرکل جمعیت آبادگران جوان،مهندس حسن بیادی در ارتباط با اوضاع منطقه و مردم مظلوم غزه

 

به گزارش پایگاه خبری تجریش ؛ مهندس حسن بیادی ،  دبیرکل جمعیت آبادگران، در مصاحبه با پایگاه خبری تجریش به این مسئله اشاره نمودند که اسرائیل شر مطلق است و باید از صحنه روزگار محو شود.
جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در روزهای اخیر به اوج خود رسیده و این رژیم با هدف قراردادن بیمارستان غزه و کشتار گسترده غیرنظامیان، زوال و اضمحلال خود را سرعت بخشیده است. و از روی جهل و با دستان خود نابودی خود را از آنچه مقام معظم رهبری قبلا پیش بینی نموده بودند ، جلوتر انداخته اند .

 ایشان همچنین تاکید کردند، این رژیم غاصب وقاحت را تا جایی رسانده که از تمامی ابزار جنگ رسانه‌ای و حتی تکنولوژی هوش مصنوعی جهت موجه جلوه دادن اعمال پست خود بهره میبرد و همدستانش در مظلوم نمائی او سینه چاک میدهند.

در همین راستا ایشان اشاره نمودند، طبق آیه صریح قرآن که میفرماید :َ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّكُمْ
وظیفه جامعه اسلامی میباشد که به پاخیزند و حق مظلوم را از ظالم بستانند .اکنون بر همه وجدان های سالم و آگاه دنیا واجب است تا ضمن اعلام انزجار از این نسل کشی آشکار به هر نحوی در ایجاد شبکه الهی و جهانی جبهه  مقاومت در راستای مقابله با صهیونیست بین المللی متحد شده با استکبار جهانی تلاش نموده تا این غده سرطانی را از جامعه بین الملل محو نمایند.

ایشان در انتها تاکید نمودند ، همانطور که تاریخ یزدیان را رسوا نموده است اینبار نیز نصر الهی و همت و مجاهدت آزاد مردان جهان شامل مردم مظلوم و بی کس غزه خواهد شد. پس شک نکنید که : الا نصرُ من‌الله و فتحُ قریب و بشّرالصّابرين


 

@tajrishonline

ما را دنبال کنید